5 יתרונות של פעילות גופנית סדירה

רוצים להרגיש טוב יותר, לקבל יותר אנרגיה ואפילו להוסיף שנים לחיים שלכם?

קשה להתעלם מהיתרונות הבריאותיים של פעילות גופנית קבועה ופעילות גופנית. כולם מרוויחים מפעילות גופנית, ללא קשר לגיל, מין או יכולת גופנית.

זקוקים לשכנוע נוסף כדי לזוז? בדקו את חמשת הדרכים האלו אימון יכול להוביל אתכם לחיים טובים יותר ובריאים יותר:

1. כושר שולט במשקל
פעילות גופנית יכולה לסייע במניעת עלייה עודפת במשקל או בשמירה על ירידה במשקל. כשאתם עוסקים בפעילות גופנית אתם שורפים קלוריות. ככל שהפעילות אינטנסיבית יותר, כך אתם שורפים יותר קלוריות.

טיולים קבועים לחדר הכושר הם נהדרים, פשוט התחילו להיות פעילים יותר לאורך כל היום – עלו במדרגות במקום במעלית או העלו את עבודות הבית שלכם. עקביות היא המפתח.

2. פעילות גופנית נלחמת במצבים בריאותיים שליליים ומחלות
מודאגים ממחלות לב? בתקווה למנוע לחץ דם גבוה? לא משנה מה המשקל הנוכחי שלכם, היותכם פעילים מגביר את כולסטרול הליפופרוטאין בצפיפות גבוהה (HDL), הכולסטרול "הטוב", והוא מפחית את הטריגליצרידים הלא בריאים. זה שומר על זרימת הדם שלך בצורה חלקה, מה שמקטין את הסיכון למחלות לב וכלי דם.

פעילות גופנית סדירה מסייעת במניעה או ניהול בעיות בריאותיות וחששות רבים, כולל:

שבץ
תסמונת מטבולית
לחץ דם גבוה
סכרת סוג 2
דִכָּאוֹן
חֲרָדָה
סוגים רבים של סרטן
דַלֶקֶת פּרָקִים
נפילות
זה יכול גם לעזור בשיפור התפקוד הקוגניטיבי ומסייע בהורדת הסיכון למוות מכל הסיבות.

3. פעילות גופנית משפרת את מצב הרוח
זקוקים להרמה רגשית? או צריך לפוצץ קיטור אחרי יום לחוץ? אימון בחדר כושר או הליכה מהירה יכולים לעזור. פעילות גופנית מגרה כימיקלים שונים במוח שעשויים להשאיר אתכם מאושרים יותר, נינוחים יותר וחרדים פחות.

אתם יכולים גם להרגיש טוב יותר לגבי המראה שלכם ואת עצמכם כשאתם מתאמנים באופן קבוע, מה שיכול להגביר את הביטחון שלכם ולשפר את ההערכה העצמית שלכם.

4. פעילות גופנית מגבירה אנרגיה
מתפתלים מעייפות על ידי קניות במכולת או מטלות בית? פעילות גופנית סדירה יכולה לשפר את כוח השרירים ולהגביר את הסיבולת.

פעילות גופנית מספקת חמצן וחומרים מזינים לרקמות שלכם ועוזרת למערכת הלב וכלי הדם שלכם לעבוד ביעילות רבה יותר. וכשבריאות הלב והריאות שלך משתפרת, יש לך יותר אנרגיה להתמודד עם המטלות היומיומיות.

5. פעילות גופנית מקדמת שינה טובה יותר
נאבק לנמנם? פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לכם להירדם מהר יותר, לישון טוב יותר ולהעמיק את שנתתכם. רק אל תתאמנו קרוב מדי לפני השינה, או שאתה יכול להיות אנרגטיים מכדי ללכת לישון

דילוג לתוכן